Doprava a platba

Informace o možnostech dopravy a platby

Doprava zboží je zajišťována přepravní firmou GLS a Českou poštou, osobní odběry objednávek jsou možné na více než 800 odběrných místech Zásilkovna.cz v ČR a na Slovensku. Způsob dopravy si vždy zvolíte při objednávce. Zboží, které je skladem, doručíme zpravidla do dvou pracovních dnů, Českou poštou do tří, za předpokladu, že je objednávka přijata v pracovní den do 16:00. Pokud je nutné objednávku zaslat více balíky (např. PC + tiskárna + příslušenství), dopravu platíte vždy pouze jednou.

Školám a státním institucím umožňujeme nákup na fakturu. V tomto případě prosím kontaktujte obchodní oddělení.

Způsob dopravy

Cena dopravného
(vč. dph)

Platba
dobírkou (vč. dph)

Platba převodem
předem / platba online

Přeprava kurýrní službou GLS (ČR)

0-30 kg: 79 Kč / 3,19 €

30-40 kg: 89 Kč / 3,49 €

+ 35 Kč  + 0 Kč 
Přeprava kurýrní službou GLS (Slovensko)

0-2 kg: 99 Kč / 3,89 €

2-5 kg: 119 Kč / 4,69 €

5-10 kg: 149 Kč / 5,79 €

10-20 kg: 169 Kč / 6,59 €

20-30 kg: 189 Kč / 7,39 €

30-40 kg: 199 Kč / 7,79 €

40-50 kg: 229 Kč / 8,99 €

+ 35 Kč + 0 Kč 
Přeprava Českou poštou (ČR) 0-10 kg: 99 Kč / 3,89 €  + 35 Kč + 0 Kč 

Osobně ve výdejním místě Zásilkovna (ČR)

  • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm
  • Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč

0-5 kg: 41 Kč / 1,59 €

5-10 kg: 91 Kč / 3,59 €

 + 35 Kč  + 0 Kč

Osobně ve výdejním místě Zásilkovna (Slovensko)

0-5 kg: 65 Kč / 2,49 €

5-10 kg: 99 Kč / 3,89 €

 + 35 Kč  + 0 Kč

Osobní odběr (Brno)

0-10 kg: 0 Kč

- + 0 Kč

 

UPOZORNĚNÍ: Při přebírání zásilky vždy zkontrolujte, zda není poškozen přepravní obal zásilky. Každá naše zásilka je přelepena bezpečnostní páskou. V případě poškozeného obalu nebo chybějící bezpečnostní pásky je nutné zásilku v přítomnosti přepravce rozbalit a důkladně zkontrolovat stav objednaného zboží. V případě poškození nebo ztráty zboží je nutné sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Po převzetí prosím otevřete zásilku a zkontrolujte, zda zboží není poškozeno. V tomto případě je nutné nejpozději následující pracovní den reklamovat poškozenou zásilku u dopravce. Pokud není tento postup dodržen, nelze garantovat, že se podaří poškozené nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají). Děkujeme za pochopení.